Wednesday, September 2

aku bakal tinggal

...narrator...:: ekey'z
sedih tika menghantar sekeping kertas...

kerana kenangan di sini tak ternilai....

kerana di sini aku belajar erti persahabatan yang tak kenal pangkat...

kerana di sini aku mula bertapak.....

kerana di sini aku kenal perit getir di bambu...

kerana terlalu banyak kenangan di sini....

paling perit tinggal sahabat seperjuangan yang paling utuh di sisi...

terima kasih kerana setiap saat kau ada...

tapi, terpaksa jua tinggal semua di sini...

kerana hanya ada seorang mama dan hanya ada seorang abah di sana...

selamat tinggal kerana aku bakal pulang ke sangkar...

1 comments:

daie on September 3, 2009 at 11:08 AM said...

ko dh benti keje ke beb?dpt keje len ek...

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez