Wednesday, August 5

lagi cuti secara paksa oleh doktor

...narrator...:: ekey'z
selepas seminggu batuk and tidak dilupakan 2 hari mc pada minggu lepas, aku dapat 2 hari mc lagi...
tapi kali ini mc di bentong...bapok bosan nyer..
aku bangun, ngadap tv, bosan. beralih ke pada buku...
luckily aku baru beli buku...dah 1/4 aku bace buku itu..
menggambarkan betapa bosannya aku di rumah...
aku ciap membasuh baju ape jadah...
kalau la kat umah, sure aku dah gi jejalan...dengan incik nock!
at least, gi lunch [aku lapa...tapi mals kuar carik makan..so, aku wat milo jek..haish..kesian]

did i tell u...
i have a brand new roxy hand bag...
courtesy from incik nock of course..


me likey!!!
tak yah la tunjuk the whole bag...cukup setakat ini...hehehehe

termasuk dengan sepasang sunglasses berbingkai putih..mak kau cakap, retro giler...but it doesnt matter...incik nock suker aku pakai sunglasses itu...
kan incik nock??

saye batuk batuk lagik...huk huk huk

tekak masih merah, mengikut doc semalam..
semalam di hospital yang sangat tak best...
kene amik darah untuk test...dan aku bebas H1N1....
tapi, aku takut jarum..gile sakit...[owh..aku cam budak2..ciap tutup mate..hahaha]

tak mau gi hospital dah..lalala
betuk, cepat lah sembuh...
bosan dowh duk umah sorang sorang...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez