Tuesday, April 7

fragile

...narrator...:: ekey'z
picture form myspace
aku bosan...
dulu aku bosan dengan bercinta.
8 bulan single [ okeyh, its not a big number but it means a lot.]
sepanjang kesinglean....yes! i did enjoy my single life...
enjoyly enjoy [ bahasa apa ini???persetankan]

betul..sangat best.
sekarang...
aku rindu masa itu...

wahid, aku rindu group kita!
kau sebagai president..
owh, aku jumpa gambar wahid di page dayah..u look so feminin...
sangat sangat comel..sudah berpunya kah sekarang??[wondering alone sambil pikir how great u would be.. becoz u r so coool]

aku ingat lagi bila aku cakap kat wahid, i am single now..
wahid dengan slumber nye cakap, tak lama nye tuh..
ambik kau, dekat setahun gak aku single...[ ahaks...see wahid, i can be single as long as i can be. right?]
single yang single okey...
no scandal..no nothing...
it just me...
then i learn what freedom is...

kejam sekarang bila aku betul betul ingin kan kebebesan itu balik..
betul, bukan senang mahu compromise sama aku..
sebab aku sangat tidak sekuat ikatan ionik.
aku lebih kepada ikatan lemah Van der Waal...
sebab aku sudah penat..
penat dengan semua...

yes, i am happy...
either being alone or nope..

but right now...
i think ive being pampered too much.
and i lost my independency. gradually.....
i miss my independency...
i miss to be a strong and ignorant person...

aku rindu mahu tutur ayat ini
'ada aku kisah?'
sebab aku rasa aku amat fragile sekarang...

aku mahu lari sebelum aku jadi lagi fragile...
aku mahu hilang....
aku hanya mahu aku...

mungkin semalam baru aku sedar aku becoming fragile...
and i hate being like that...
i dont want to be fragile...
never wanted....
fragile shudnt be revolved in me...
it just soo not right...not right at all....

2 comments:

daie on April 7, 2009 at 9:02 PM said...

btol2..wahid dh feminin skang..dh terer dh pakai selendang..aku igt lg dl ms dinner ktorg, mati2 dia xnk pakai selendang..tp skang..hambik ko...muahhaha

ekey'z on April 7, 2009 at 9:46 PM said...

tu la...sgt feminin....huhuhu

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez