Thursday, December 4

this one for him...

...narrator...:: ekey'z
terasa jeles plak bila tengok rakan rakan seperjuangan masing masing berebut rebut menamatkan zaman bujang masing masing dengan ikatan indah perkahwinan...betul, ape lagi yang hendak di tunggu jika dua dua sudah sama suka. mintak mudah mudahan, jodoh ku bersama si hantu laut dipanjangkan hingga akhir hayat...wah...bukan main lagi kau sekarang yer iki...

sebenarnye aku cam blur dengan soalan dari si hantu laut...

Hantu Laut : syg, nape name sayang fakira??
aku : *blur...ape punye soalan tuh??aku rase dan pasti die mamai...so aku layan kan aje..aku pun terangkanlah sejarah asal usul camne parents aku letak nama aku cmatu*

tak sampai 2 minggu rasanya si kekasih hati berada di daratan..mau pulang kembali ke laut...sebab itu nama hantu laut amat sinonim dengannya!!!!
dan aku hanya berkesempatan berjumpe sekali sahaja...betul.hanya sekali....walau pun hanya sekali, sekali itu amat indah sekali!!wink wink!!
aku rindu dia..betul!!!aku amat rindu dia....

aku rasa aku amat hargai relationship ini...
aku dah die bisa menjadi rakan walaupun bergelar kekasih hati..masih mampu bergurau kasar. mungkin orang anggap itu kurang hajar, tapi bagi aku, itu romantik...well, orang ade intreprastasi sendiri tentang semua keadaan...biarkan aku dengan cara aku..rite??kami masih mampu mengenakan satu sama lain...walaupun kadang2 tu bengang gak kan, tapi itu adalah kebiasaan nya...dan yang paling aku hargai..amat jarang kami bertengkar...mungkin kerana masing masing sibuk dengan tanggungjawab masing2 dan bila ada waktu bersama, we just wana have fun...rite???tipu la tiada rajuk2 sayang...tapi itulah asam garam kan??[asam garam je ker???gula ngn cuke takde ker???hahahahah]

dan aku rasa die amat sayang aku...lagi sayang aku dari aku sayang die..walaupun aku slalu katakan aku sayang die lebih...tapi aku tau die sayang aku lebih!!!dan aku pun sayang die lebih sebab die sayang aku lebih...*pening sudah*

dan aku..aku harap ini kekal...sampai aku mati....

p/s : aku sayu sebab die mungkin akan naik laut lagi..aku akan rindu kau sampai bila2...betul. tak tipu!!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez