Friday, November 28

aku dan kamu

...narrator...:: ekey'z
if u are willing to walk in the rain and let the rain have all ur warmness and left u only cold and wet...will u be mad at rain???or be mad at urself because let urself exposed to rain???
u can alwiz blame others on ur failure or keep blaming urself...either way is showing who u r...

ape aku merapu ni??
sebab nye aku sick off ppl yg ske blame org len padahal dah terang terang itu salah die...betul!!!aku sangat menyampah dengan org sebegini....
tapi aku kengkadang tu ade gak wat mende same...
aku salahkan baju putih jika aku nampak gemuk padahal aku memang tak reti contol makan dan aku paling pandai menambah lemak di badan...
aku salahkan perodua service sebab bateri kereta aku kering padahal aku tak gi cek tu sape suruh...

itu je insiden yang aku ingat buat masa ini..
oleh itu,................[carik idea.....]

[erm...takde idea....nak tutup topik ini....]

oleh itu, lu pikir la sendiri!!![bak kata nabil]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez