Tuesday, November 11

entri takde pekdah

...narrator...:: ekey'z

gamba tiada kene mengene ngn entry..harap maklum

perasaan bersalah apabila aku menyebarkan virus di office...
betul, aku rasa aku tidak bersalah...tapi aku dapat tau ramai pula mangsa yang selseme..gara gara aku...well, selseme adalah satu virus. kalau batuk or demam pulak suatu bakteria...virus, for sure, medication pun tidak dapat bunuh...medication just slow down the virus's activities in the body.

sebab itulah aku tak amik drugs yang mengantukkan untuk selseme...just minum air dengan banyak..tapi selseme aku masih tidak sembuh sembuh...virus ini amat kuat atau imunisasi badan aku sudah lemah???mana satu yer???

batuk pulak sebab bakteria....itu aku tau tapi aku sudah lupe camne nak eja name die..hahaha...bio kan lah..yang penting, aku nye batuk plak bertambah hebat sekarang sebab tak makan ubat...ubat yang juga membuatkan aku mengantuk...

dua malam lepas, aku ada masalah untuk tido dengan aman apabila aku terjaga tiap 1 jam...aku pun tidak tahu mengapa. aku mengambil langkah mudha semalam dengan minum air teh sebelum tido...well, it works...aku berjaya tido dengan aman...

dan terima kasih juga pada pad bersayap[wing]..hehehhehe
ini juga menjadi tanda tanya, camne korang pkai pad yang takde wing ek??sebab aku kalo pkai pad takde wing, memang bocor yang amat teruk..aku tanye dekat adik dan mama aku..dorg ckp, 'ko tu bergerak aktif sangat'...isk..konpius plak aku, dah tu klo datang bulan aku kene control ker???haiyak!!!tidak..sudah pasti aku tak dapat control..dan aku amat memilih psl pad.aku tak mau yang tebal, yang atas die cam ade cotton, yang tak de wing, yang ade bau, yang susah basuh, yang ade gel [bila basuh gel tu mengembang]....dan aku hanya gune whisper walaupun orang cakap kotex itu bagus...sebab bila aku paki kotex, aku mengalami masalah tidak selesa untuk bergerak...nape ntah....walaupun mahal skit dari kotex, aku tak kisah asalkan aku selese....yeay..aku suke whisper...[selain daripada warne die pink..hahahaha]

hari ini aku rajin..aku akn masuk lab
selain daripada mengular wat keje len yang tak memberi faedah seperti buat blog ni..hehehe

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez