Thursday, August 27

going to second stage

...narrator...:: ekey'z 2 comments
wish me luck!!!

Monday, August 24

dup dap dup dap.....

...narrator...:: ekey'z 0 comments
sepatutunye jantung berbunyi lup dub lup dub...tapi dub dab pun ok gak...
waiting for the result with lots of hope...
hurm...
i wish i hv it...

Friday, August 21

salam ramadhan....

...narrator...:: ekey'z 2 comments
salam ramadhan buat semua...
maaf segala silap dan salah...
andai ramdhan ini terakhir, biar lah yang terbaik...

semoga ramadhan ini dilalui dengan keberkatan dan keinsafan
Insyaallah...




p/s : setan setan dah di ikat...jang kite plak jadi setan...
pesanan untuk diri sendiri jugak!

Tuesday, August 18

footprints....

...narrator...:: ekey'z 0 comments



camne plak kalau dalam air???
takde foot print pun..

2 different beaches...along terengganu coast...

yes!!we have great beaches....
thats y i alwiz longing the sound and smell of beaches...
mau masin pantai...
dan bunyi ombak...

rindu rumah lagik....
ermph....
 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez